wtorek, 16 kwietnia 2013

Modna przyszła Mama- gdzie kupować ubrania ciążowe w Olsztynie?

Mój wpis gotowy był już wczoraj ale złośliwość rzeczy martwych spowodowała, że nie chciał się opublikować... Ech. Nie chciało mi się już pisać drugi raz, więc podejmuję temat dzisiaj :) Pamiętam  jak myślałam o tym, że kiedy będę w ciąży będę modną Mamą! Prawie się udało :) Kobiety nawet w ciąży uwielbiają zakupy! Przyjdzie czas, że oszalejecie na punkcie zakupów dla bobasa! Oj przyjdzie! Wtedy zakupy dla siebie schodzą na drugi plan. Jednak, trzeba mieć chociaż kilka rzeczy, które umilą nam ten stan i nie odstraszą naszych facetów :-)

Ubrań dla kobiet w ciąży nie brakuje. Większość sklepów z odzieżą ciążową jest w sieci. Na allegro istnieje odrębna kategoria "ciąża i macierzyństwo" gdzie naprawdę jest ogrom rzeczy. Ja mam jednak jedno ale. Nauczona własnym doświadczeniem wiem już, że nie warto kupować rzeczy ciążowych w sieci. Pewnie ktoś trafi na coś fajnego ale mi się nie udało i to dwukrotnie. Na początku, w 4 miesiącu, chcąc zaoszczędzić kupiłam jeansy ciążowe na allegro. Niestety założyłam tylko raz. Mimo że były niby dwa rozm. większe od mojego faktycznego- były sztywne, niewygodne i farbowały. No i gumka na  brzuch okazała się zwykłym materiałem wykończonym "gumką od majtek", która przez cały dzień cisnęła mnie w mały jeszcze brzuch...
Drugim zakupem, którego dokonałam później był komplet bielizny dla karmiącej mamy. Z opisu i na zdjęciach wynikało, że jest w rozmiarze 42. Faktycznie stanik to chyba A! Towaru już nie zwróciłam bo sprzedawca zniknął. 

Także polecam zakupy na miejscu. Ja, nie szukałam daleko. Wszystkie ubrania ciążowe mam z H&M :)

 Dwie pary jeansów (niebieskie i siwe) pozwoliły mi przebiegać jesień i naszą półroczną zimę. Do 5 miesiąca prawie nie przytyłam, rósł mi tylko brzuch i biust (tak, mam to szczęście że i do teraz- połowy 8 miesiąca- przytyłam 7 kg! Dziękuję losowi!). Do końca 5 miesiąca też pracowałam. Zakładałam jeansy, T-shirt i marynarkę. Super zestaw i bez ciąży :) Czułam się świetnie, a i mój brzuszek fajnie się prezentował. 

Kupiłam też dresy- do użytku domowego :) Wygodne i miękkie. Naprawdę super jakości. Wzięłam rozmiar 42- początkowo były dużo za lużne (gumka na brzuchu), nadal mam w sumie jeszcze rezerwę ale dzięki temu chodzę w nich już dobre 4 miesiące i wiem, że wystarczą mi do końca :)

Nie kupowałam sukienek bo tylko raz założyłam ciążowe rajstopy.Mimo że specjalne i tak mnie cisnęły więc  nie nosiłam ich więcej :) Teraz na końcówce, kiedy wreszcie jest wiosennie spróbuję wcisnąć coś z tego co mam w swojej letniej kolekcji :) 


Ostatnią rzeczą, jaką kupiłam są staniki do karmienia- też z H&M. W dwupaku, za 59,90 zł. Fajnie leżą i wydaje się, że się sprawdzą. 

Pamiętajcie, w ciąży najważniejsza jest wygoda- nasza i Maluszka. Warto kupić kilka rzeczy, dobrej jakości, fajnie się prezentujących. Same lubimy przecież dobrze wyglądać, a i nasi faceci to lubią (niech ciąża tego nie zmienia :P).










Ostatnio w Olsztynie pojawił się sklep dla Mamy i dziecka - MamaiJa. Sklep mieści się na Zatorzu, przy ul. Żeromskiego 1/6. Jeszcze  tam co prawda nie byłam  ale obserwuję ich na Facebooku i mają naprawdę fajne rzeczy. Może Wy znajdziecie coś dla siebie :-)

A Wy gdzie w Olsztynie kupujecie ubrania w tym szczególnym czasie? Jakie miejsca polecacie?

https://www.facebook.com/pages/MAMIiJA/132459620242843


Do porodu 45 dni!

1 komentarz:

  1. Osobiscie moge wam polecic nowo otwarty sklep z ubiorami ciazowymi Brzuchatek w Centrum handlowym Manhatan.

    OdpowiedzUsuń

Pages - Menu