środa, 15 stycznia 2014

Mamy nowy wózek! Polecamy Bebetto Nico Plus


Udało nam się sprzedać wózek, którym jeszcze do wczoraj jeździła Buba :-) Roan Marita super sprawdził się jako głęboki. Gondola ogromna w porównaniu do nowych wózków. Mała mieściła się tam jeszcze w kombinezonie i śpiworku (ma już siedem i pół miesiąca). Spacerówka jednak nie bardzo nam się podobała więc postanowiłam wystawić wózek na allegro. I udało się! Dziś czeka już gotowy do wysyłki, a my z Bu już zakupiłyśmy kolejną limuzynę!


Nie zastanawiałam się zbyt długo nad tym jaka to będzie spacerówka. Bebetto Filippo widziałam u brata i wiedziałam, że i ja chcę ten wózek! Kupiłam nowszy model: Bebetto Nico Plus. 

Wózek ma aluminiową ramę ( wiem, że to istotne bo Roan niestety nie miał, co czułam przy każdym wciąganiu po schodach), skrętne koła, pompowane, możliwość mocowania siedziska w kirunku jazdy i tyłem oraz super długą budę, dzięki której nie będę musiała używać  parasolki, której latem dosłownie nienawidziłam. Kolejną zaletą jest to jak mało miejsca zajmuje po złożeniu! W moim bagarzniku trzeba go szukać :) Jutro pierwsze testy! Zobaczymy jak poradzi sobie na schodach i śniegu.

Zobaczcie filmik: http://www.youtube.com/watch?v=2t4J2ZiT2ZM


1 komentarz:

  1. Ja się "zakochałam" w wózku Bebetto Luca. Ciemny grafit na białym stelażu prezentuje się świetnie.
    Byłam w tym sklepie i oglądałam go na żywo.
    Cena znośna, prowadzi się super i na tych białych kołach...
    Zastanawiam się tylko czy wybrać fiotelik Ramatti czy dołożyć trochę i wziąć Maxicosi.

    OdpowiedzUsuń

Pages - Menu