poniedziałek, 25 marca 2013

Jestem w ciąży!

Który to był test. Ech.. Zrobiony w pracy, bez większego przekonania, że zobaczę na nim dwie kreski :-) Jakie było moje zaskoczenie kiedy obok dobrze mi znanej jednej kreseczki pojawiła się nowa, leciuteńko różowa druga kreska!!!!!!!!!!! No szok!!!

 Nie wierzyłam przez chwilę, a potem zadzwoniłam do Bąbla- mojej najlepszej przyjaciółki, której córeczka już od prawie roku poznawała "krainę czarów" ;-)
- Jak jest różowa, druga to chociaż by była najcieńsza jaką widziałaś jesteś w ciąży!!!!!   - krzyczała. 
- Oł fuck! Udało się! Łaaaaaaaaaa!

Od dłuższego czasu, przekonana jeszcze przez panią doktor martwiłam się, że na dwie kreski będę czekała latami, że w sumie to może nigdy ich nie zobaczę... A jednak, udało się! W urodziny mojej Mamy sama dowiedziałam się, że nią będę! Nie zapomnę tego do końca życia!

Pierwszy świadomy dzień ciąży  i pierwsze pytania: Co powie D.? Kiedy powiem szefowi? Jak to będzie? Jaką będę Mamą?  Jak się później okazało pytań będzie coraz więcej :-)

Ja, 27 lat. Z ustalonymi celami w życiu. Zapracowana, zadowolona z tego co robię, szukająca ciągle nowych   wrażeń. Mieszkam w Olsztynie i tu właśnie poznam znaczenie słowa MAMA :) Zapraszam Was do śledzenia mojej misji :) 

Będziesz Tatą D.!



31 tydzień. Do porodu 68 dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pages - Menu